woensdag 9 september 2015

Scraplayout 'so blessed'

Hoi Allemaal!
Ik heb een paar drukke weken achter de rug.
Ik ben tante geworden:) Jey! Toevallig is mijn zus ook een actief scrapper en deelneemster van Cards & Scrap, kijk vooral ook eens op haar blog.
En ik ben naar Groningen verhuisd om te studeren.
Ik heb in mijn drukke schema gelukkig een plekje gevonden om nog wat te scrappen;)
Dat lieve meisje op de foto ben ik trouwens...
Ik zou zelf nooit op het idee van rietjes gekomen zijn, maar ze doen echt iets gaafs met je pagina! Het idee komt dan ook van de scrapchallenge van Cards & Scrap.




Groetjes,
Nadine 



4 opmerkingen:

  1. aaah wat een schattige layout en mooi met 4 rietjes!! Top gedaan en gezellig dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, dankje voor de reclame! ;) Je lay-out is gaaf! Ik heb zelf al een poos rietjes liggen om daar ook wat mee te maken, maar ik weet niet of ik nog tijd heb voor deze challenge..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! En wat een mooie layout zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig layoutje Nadine! Leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S!
    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen